De 111-ronden komt er aan!

111 Ronden poster
111 Ronden posterAMSTERDAM – Op vrijdag 12 november aanstaande is het weer zover. De klassieker 111-ronden van de HCA wordt gereden op de Jaap Edenbaan. Voor de marathoncracks, voor families, voor iedere schaatser in voorbereiding op natuurijs, het wordt weer groots en gezellig!

Datum Vrijdag 12 november 2010
Starttijd 23.11 uur
Inschrijving

vanaf heden in “De Skaeve Schaats”,
op 12 november vanaf 21:00 uur in Hof van Eden

De inschrijving voor HCA leden is gratis, voor niet leden zijn de koste 6 euro. Wij rekenen op uw (en een grote op-)komst!