Corona update en HCA avond

Beste HCA leden,

Het is weer balen wat er nu allemaal weer de komende weken niet kan. We waren juist weer zo lekker bezig.
De abonnementhouders (dus wij) kunnen op een aantal manieren toch blijven schaatsen dat geldt voor alle leden van verenigingen.
Ieder kan met zijn “groep” misschien een gezamenlijk moment uitkiezen zodat jullie toch gezamenlijk kunnen schaatsen op publieksuren. We krijgen voorrang om te zorgen dat het niet te druk daarvoor wordt. We gaan kijken of we op bepaalde momenten er dan ook voor kunnen zorgen dat jullie gewoon training krijgen van jullie vertrouwde HCA trainer maar in deze situatie zou dat ook eens een ander kunnen zijn. Misschien zijn gezamenlijke afspraken op andere tijden moeilijk te realiseren maar het is het proberen waard. Wij gaan even afwachten hoe exact alle mogelijkheden op dit moment worden uitgewerkt en welke (publieks) tijden er dan beschikbaar zijn. We gaan snel kijken hoe we misschien daarbij tot een “trainersschema” kunnen komen. We moeten tevens kijken of dat realiseerbaar is i.v.m. de toegangsaantallen.
U hoort snel, hopelijk vandaag, kijk tot die tijd vooral ook even voor de mogelijkheden van de 3 rittenkaarten  die op de Jaap Eden site worden aangeboden. (is nog voorstel van de baan)
Het bestuur gaat snel kijken wat er met de trainers voor afspraken gemaakt kunnen worden.

HCA avond 27 november

We hebben in ieder geval zaterdagavond 27 november met een geweldige gezellige HCA avond voor even afscheid kunnen nemen. We rekenen er op weer snel op de gewone tijden te kunnen schaatsen en onze wedstrijden te kunnen houden.. Helaas gaat de geplande HCA avond van 18 december natuurlijk niet door.
De 53 deelnemers reden 2 reguliere afstanden en de afsluiting vond plaats met een marathon over 4 (pupillen) en 8 ronden plaats. bij de wat uiteraard oudere leden. Lieuwe ter Hoeve werd de winnaar met Sjors Zautsen op de 2e plaats en good-old Bas van Nispen op de 3e plaats. (voor impressie zie de HCA-site.
Het afscheid gisteren na afloop was onder de tent op de ijsbaan gezellig de Jaap was dicht maar deelnemers hadden onze eigen Jaap gecreëerd, de chocomel met of zonder slagroom was meegenomen, we gingen dan ook pas nadat die op was rond kwart over 10 met de laatste groep senioren van de woensdag van de baan naar huis.
Voldaan maar balend wat ons weer voorlopig wordt ontnomen.
Een kleine impressie vindt u binnenkort op de foto’s van dit artikel.

Albert Gerritsen
voorzitter

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.