Grandprix en ONK voor Dames en Heren Masters

Bericht van Teun Breedijk, competitieleider Marathon KNSB:

Geachte Master, Hierbij bericht ik u over 2 leuke wedstrijden op natuurijs:

De Grandprix voor Dames en Heren Masters en het ONK Masters.

De Grandprix voor Masters

De organisaties op de Weissensee  en de KNSB organiseren in januari 2014 de GrandPrix Masters 2014, in samenwerking met MasterSkating Nederland op de Weissensee. De inschrijving is open voor alle Masters en wordt voor het eerst ook opengesteld voor Dames Masters. Er wordt dit jaar voor het eerst gewerkt met gestaffelde inschrijfgelden, maar ook met een gestaffeld prijzenschema. Wij denken daarmee recht te doen aan het principe dat deelname voorop moet staan. Hoe eerder er wordt ingeschreven, hoe meer financieel voordeel je kunt bewerkstelligen.

De cyclus bestaat uit 2 wedstrijden:

• De Grandprix 1 op donderdag 23 januari 2014, locatie Weissensee.

• De Grandprix 2 op zaterdag 25 januari 2014, locatie Weissensee.

Het ONK Masters

Het ONK voor Masters (H) wordt op zaterdag 25 januari 2014 georganiseerd, aanvang 8.00 uur en de afstand is 60 km.

Het ONK telt ook mee in de Grandprix reeks.

Meer informatie en inschrijven kunt u vinden onder de marathonwedstrijdkalender op  www.schaatsen.nl.

Met vriendelijke groet,

Koninklijke Nederlandsche