Yaël Prenger en Mats Siemons nemen revanche bij gewestelijke wedstrijd

Podium pupAHaarlem Yaël en Mats

Bij een gewestelijke wedstrijd voor pupillen A in Haarlem op 16 januari jl. hebben Yaël Prenger en Mats Siemons revanche genomen op hun optredens bij de vorige edite van deze wedstrijd. Door diskwalificatie en een val eindigden ze de vorige keer achter in het klassement.

Toch had Yaël nog een beetje pech, want na drie goede afstanden (100m 1e, 500m 1e, 700m 2e) eindigde ze op 1/1000 seconde net achter nr 1. Mats werd dik 1e op alle afstanden en in het eindklassement. Daan Louwerse eindigde bij de meisjespupillen als 19e, en Daan van der Vliet en Yordi van Wijnbergen eindigden bij de jongenspupillen respectievelijk als 14e en 25e.

Gefeliciteerd allemaal!

Klik hier voor de uitslagen.