Gebruik onderstaand formulier om je in te schrijven voor de enige echte “Tocht de Tochten” buiten natuurijs! Zie je op de ijsbaan!

De datum is al geprikt, zet hem alvast in je agenda en schrijf je alvast in!

Datum: vrijdag 10 november 2023

Tijd: 23:11

De inschrijving staat open en de betaling bij inschrijving proberen we vandaag te regelen (hij staat nu nog in test-modus)! Het belooft prachtig schaatsweer te worden!

Op de ijsbaan zijn voldoende deelname kaarten beschikbaar. Ga dan naar de Jaap Edenhal, rechts naast de ingang om je deelname veilig te stellen!

HCA leden die zich al hebben ingeschreven hoeven zich niet te melden bij de inschrijftafel. HCA leden die nog niet hebben ingeschreven moeten nog wel even langs de inschrijftafel om zich te registreren.

Niet HCA leden die nog niet hebben betaald bij inschrijving moeten nog even langs om te betalen. Er is een pin automaat aanwezig, maar we adviseren om ook gepast geld mee te nemen (€5 pp).