Wedstrijd meedoen: KNSB registratie!

De starter

Dienstmededeling: doe je mee aan een wedstrijd, van HCA of van de BGA, langebaan of marathon, dan heb je een KNSB registratie nodig van de wedstrijddisciplines om in het wedstrijdsysteem van de baan voor te komen. Dit doe je door naar de KNSB site te gaan:

Kies bovenaan voor “Mijn KNSB”, klik op wachtwoord vergeten en geeft je KNSB nummer in (staat op je inschrijving die je van de ledenadministratie (Bart Postma) hebt gekregen).

Je krijgt nu een mail waarin je je wachtwoord kunt instellen. Log vervolgens nu in met je KNSB nummer en je nieuwe wachtwoord.

Ga nu naar het hoofdstuk disciplines en druk op toevoegen. Kies Langebaan en HCA. Rijd je marathons, voeg dan ook Marathon en HCA toe!

Je hoeft dus geen licentie te kopen! Door bovenstaande procedure te volgen scheelt dat de wedstrijdadministratie een hoop werk! Kom je er niet uit of kun je je KNSB nummer niet vinden, stuur dan even een berichtje aan wedstrijdsecretariaat@sv-hca.nl.