Clubkleding passen op 7 september bij Waterman

Op zoek naar clubkleding? Sinds medio vorig seizoen kun je de kleding bestellen, kopen of passen bij de schaatswinkel Waterman op de Jaap Edenbaan (direct rechts na de ingang). Je krijgt daar als HCA-lid ook 10% korting, dat is weer mooi meegenomen.

Aanstaande zaterdag 7 september (10-16 uur) is er de mogelijkheid voor de HCA leden om allerlei HCA kleding te komen passen en bestellen. Allerlei wedstrijdpakken (rubber, marathon, lycra langebaan wedstrijdpakken. Bioracer is er zaterdag ook voor vragen en speciale individuele wensen (lange mouwen, beennummer in het pak etc.) Waterman heeft natuurlijk ook de oude voorraad, die gepast en gekocht kan worden.

In de bijlage een PDF met daarin interessante info!
Bovendien kunnen ze een clubpas aanvragen waarmee ze 10% korting krijgen op ons hele assortiment (behalve clubkleding en service/reparatie zaken).

Aanstaande zaterdag ga je dus langs bij Waterman!

Waterman – voor al je schaatszaken

Ook voor nieuwe schaatsen, voor schaatsen slijpen, onderhoud, reserve onderdelen (veren), maar ook voor goed advies kun je terecht bij Waterman Sport.

Waterman-Sport-Teams-nieuws-HCA