Groepsindeling 2021/2022 bekend!

Er is de afgelopen weken hard gewerkt door de TC om de groepsindeling voor het nieuwe seizoen rond te krijgen. Deze is nu in concept gereed! Je kunt de gegevens inzien via het snelmenu aan de rechterkant van de homepage of door gewoon even op deze link te drukken. Let op: er kunnen nog veranderingen plaatsvinden!

De Jeugdschaatsindeling vindt je hier.

Gelukkig hoeven we dit seizoen niet meer op het middenterrein om te kleden! Omkleden gebeurt nu naast de jurytoren, nadere informatie volgt zodra deze bekend is.