Doe mee aan de Women Cup van Hogerop!

HogeropWomencup2016

HogeropWomencup2016Voor de 13e keer organiseert Hogerop de enige women-only schaatswedstrijd, de Women Cup. Dit gaat plaatsvinden op zaterdagavond 30 januari 2016 om 19.30 uur. Wij nodigen alle dames (vanaf 18 jaar) uit die graag een wedstrijd willen rijden in een leuke en ontspannen sfeer. Ervaring is niet nodig, deelname is ook mogelijk als je geen wedstrijdlicentie hebt. Wat gaan we doen? Deelnemers gaan 2 langebaanwedstrijden rijden, de 500 meter en de 1000 meter.

Inschrijven!

Licentiehouders kunnen zich vanaf 10 januari 2016 hier aanmelden.

Niet-licentiehouders kunnen zich vanaf heden aanmelden door een mail te sturen aan: hogeropwomencup@gmail.com onder vermelding van je voornaam, achternaam, geboortedatum, woonplaats en eventueel vereniging, richttijd op de 500m (en als je die niet hebt, je snelste rondje) en eventueel snelste tijd op de 1000m als je die hebt.

De inschrijving sluit op dinsdag 26 januari 2016 om 24.00 uur of wanneer het maximum aantal inschrijvingen is bereikt. Deelname is op volgorde van aanmelding, dus wanneer de wedstrijd vol is, word je op de reservelijst geplaatst. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname. Voor vragen kun je terecht bij Ellen Kok of Marike van der Schaaf via mail hogeropwomencup@gmail.com of klik hier.

Wie is Hogerop? Hogerop is een schaatsvereniging uit Amsterdam bestaande uit actieve sporters die behalve aan sportieve prestaties en respect voor elkaars prestaties, ook waarde hechten aan gezelligheid en een ongedwongen sfeer.