Jouke Hoogeveen

jouke hoogeveen lulea foto Neeke SmitJouke is de HCA-topper op kunstijs en natuurijs. Hij rijdt Marathon in de Top divisie en komt in het seizoen 2016-2017 uit voor schaatsteam De Haan Westerhoff. Het afgelopen seizoen 2016-2017 werd hij 9e in het eindklassement van de KPN Marathon Cup. Daarnaast werd hij 24e in de KPN Vierdaagse en 12e in de KPN Grand Prix. Bij het NK Marathon op kunstijs werd hij 12e, bij het NK op Natuurijs 41e en bij het ONK op de Weissensee 13e. Bij de Alternatieve Elfstedentocht eindigde hij als 4e.

Op de wereldranglijst van schaatspeloton eindigde Jouke als 3e.
Klik voor meer info op website sponsor of volg Jouke op twitter .

Luis Veen

Luis VeenLuis reed het afgelopen seizoen 2016-2017 voor het Ace team bij de Heren Beloften. Hij eindigde als 44ste in de KPN Marathoncompetitie om de KPN-Cup. Luis was 28e in de KPN Vierdaagse in Leeuwarden.

Op de wereldranglijst staat Luis 162e.

Yoeri Takken

Yoeri TakkenYoeri Takken rijdt momenteel niet meer mee in het competitie peleton. Opmerkelijk is zijn prestatie op natuurijs in de Finland Ice Marathon waarin hij als 3e eindigde. Op de wereldranglijst staat Yoeri 194e.
Klik voor meer info op website sponsor.

Tonny van Vliet

Tonny-van-Vliet-ONK-Weissensee-foto Neeke SmitTonny van Vliet reed het afgelopen seizoen bij de Masters. Tonny won de finale van de Baancompetitie van Amsterdam. Een mooie prestatie was de 3e plaats in het 6-banentoernooi en een 3e plaats op het open NK in Biddinghuizen.

Tonny staat 94e op de wereldranglijst.

Suzanne Mulder

Suzanne Mulder met Catriona le May DoanSuzanne Mulder schaatst mee in de Regiotop wedstrijden. In de eerste wedstrijd van het 6-banentoernooi werd ze 8e. In het klassement werd ze 27e. In het klassement van de Regiotop over afgelopen seizoen werd Suzanne 38e. Suzanne staat op dit moment 87e op de wereldranglijst van schaatspeloton.nl.

Marianne van Leeuwen

Marianne schaatst bij de Masters en werd afgelopen seizoen 13e bij de baancompetitie in Haarlem en 6e bij de baancompetitie in Hoorn. Bij de KPN Marathoncup werd ze 59e in het eindklassement. Op de Weissensee werd zij knap 9e.

Marianne staat 46e op de wereldranglijst.

Femke Roemer

Femke_RoemerFemke werd afgelopen seizoen knap 8e in het open Oostenrijks kampioenschap en staat 44e op de wereldranglijst. Zij heeft momenteel geen sponsor