Grote Clubactie

HCA Leden, de allerlaatste lootjes om mee te doen aan de Grote Clubactie, want de sluiting is op de 30e november en jij wilt natuurlijk minimaal 1 lootje kopen! Met deze actie loopt u kans op mooie prijzen, maar krijgt onze club 80% van de verkoop van de loten. En dat is perfect, want daardoor houden we de contributie laag en kunnen we ons soms wat extra permitteren…

Klik op deze link om mee te doen!

Online lotenverkoop

Uw club en eventueel uw teamleiders maken een digitale club en/of teampagina. Vervolgens nodigen zij hun teamleden uit om deel te nemen aan de Grote Clubactie. Alle leden nodigen per e-mail familie, vrienden en kennissen uit om via de teampagina loten te kopen. Na aankoop van een lot wordt het bedrag door de Grote Clubactie geïncasseerd. De koper ontvangt het lotnummer op zijn bankafschrift.