Junioren winnen in Eindhoven

Afgelopen dagen was er in Eindhoven hard gewerkt om de laatste confetti op te ruimen zodat zaterdag de Interclub van IJCE geschaatst kon worden. Met een grote groep van 10 HCA rijders mochten we met 7 andere schaatsverenigingen strijden om de winst bij de pupillen en de junioren. Vooraf zat de stemming er al goed in en iedereen had zin in een leuke wedstrijd met Brabantse gezelligheid. Dat is het ook geworden. Iedereen moedigde elkaar aan zodat het echt een  teamprestatie is geworden!

Bij de pupillen regende het PR’s. Van de 12 starts werden er 7 PR’s gereden. Ondanks de fantastische prestaties en de winst bij 2 categorieën was het net niet genoeg om van STG Koggenland te winnen.

Bij de junioren was er geen twijfel. Moos, Damian en Elin wisten hun categorie te winnen en Lamiël reed een PR. De beker voor de junioren staat nu in Amsterdam!