Zeer geslaagd HCA Clubkampioenschap

Bij de start van de 500m

Onder nagenoeg perfecte omstandigheden zijn zaterdag de afstanden om het HCA clubkampioenschap gereden. Veel deelnemers waardoor er een 500m en een 1000m gereden werd. Bij de heren senioren ging de titel naar Tijmen Smit, bij de dames ging Lisa van der Spek er met de titel vandoor. Er werden vele PR’s gereden en als toetje deden Quinty Hersi en Damian Prijs een poging om het baanrecord op de 3000m scherper te stellen. Quinty slaagde Darin ruim, Damian kwam slechts een halve seconde tekort.

Al met al een topavond! Nog 1 week schaatsen en dan gaan we de zomer in.

Sfeerbeelden

Winnaars