Bedankt Eelko (Hyro Sports)

Hyro sports heeft ons in de helmen actie weer fijn geholpen met bestelling en aflevering van voornamelijk de Viking jeugdhelmen. De jeugd heeft de helmen voor een mooie prijs kunnen aanschaffen en dat mede dankzij ook nog een bijdrage van het ING sportfonds.

Eelko kocht bij aflevering ook nog van Willem een “super” lot van de grote clubactie. Toch maar weer mooi meegenomen.

Leden en familie van de HCA laat u schaatsen vast winterklaar maken bij Hyro sports, zodat bij het invallen van de vorst u gelijk op het natuurijs goed “weg kan komen”.

Geen vorst ??

Niet getreurd u kunt altijd terecht op één van de HCA trainings of recreatie uren en natuurlijk voor een wedstrijd ook tijdens de HCA clubavonden.

In 2019 zijn dat er nog 2 t.w.: 30 november  en 14 december.

Schikt u deze data niet kunt u natuurlijk ook terecht op wedstrijd uren van de BGA op zaterdag of zondag (vanaf december).

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.