HCA haalt 259,65 euro op met Grote Clubactie 2013

Purmerend, 11 december 2013 – Gisteravond werd tijdens de Grote Clubavond bij Opel dealer Van der Linden van Sprankhuizen de opbrengst van de Grote Clubactie 2013 bekend gemaakt. Onze vereniging heeft hierbij het prachtige bedrag van € 259,65 opgehaald.

Tijdens deze gezellige avond bij Opel dealer Van der Linden van Sprankhuizen werden alle verenigingen naar voren geroepen om de cheque met hun opbrengst in ontvangst te nemen. Na afloop van de uitreiking was er de mogelijkheid om onder het genot van een hapje en een drankje ervaringen uit te wisselen met andere verenigingen.

Namens Opel dealer Van der Linden van Sprankhuizen: “We zijn trots op alle bedragen die door leden van de clubs zijn opgehaald met de Grote Clubactie. Ook in deze economisch moeilijke tijden hebben mensen geld over voor het verenigingsleven. Dat is voor de verenigingen van groot belang. Met de opbrengsten kunnen de verenigingen blijven doen waar ze goed in zijn, namelijk sport en recreatie bieden in onze regio, voor jong en oud. Vanuit Opel stimuleren we dit graag en kan de Grote Clubactie nog grootser uitpakken. Hiermee krijgt het verenigingsleven de steun die het verdient.”

Graag wil HCA Hardrijders Club Amsterdam iedereen bedanken voor het kopen en verkopen van loten. Met zijn allen hebben we het mogelijk gemaakt om € 259,65 op te halen, een schitterend resultaat!