Het einde van het schaatsseizoen nadert

Beste leden, Het schaatsseizoen zit er weer bijna op, het is niet anders. Het betekent echter wel dat we aan onze laatste wedstrijd gaan beginnen, te weten onze clubkampioenschappen. U weet ondertussen al via onze Bart dat deze aanstaande zaterdag 14 maart zullen worden gehouden. Velen zullen zich ongetwijfeld al hebben aangemeld.

Ik ben deze week op vakantie in het buitenland en dat is natuurlijk fijn, maar helaas mis ik hierdoor wel de wedstrijd van aanstaande zaterdagavond. Ik wilde u dan ook hier vandaan heel veel succes toewensen op deze hopelijk weer prachtige wedstrijd met hopelijk mooi weer. Ik hoop dat ieder na afloop tevreden kan zijn met zijn resultaat. Ik wil ook alle clubleden en vrijwilligers bedanken die het mogelijk maken dat we deze wedstrijd weer kunnen organiseren. Natuurlijk, wij hebben een trouw jurykorps binnen onze vereniging, maar het is toch elke keer weer een puzzel om de zaak rond te krijgen. Tenslotte zijn ook van deze juryleden wel eens mensen afwezig. Sietske weer bedankt voor al het gepuzzel en Bart weer voor het rondmaken van de wedstrijd.

Na de sluiting van de ijsbaan dient u wel onze site in de gaten te blijven houden wat betreft onze zomeractiviteiten, zoals de bostraining en skeelertraining.

Graag hoop ik u ergens in mei/juni te zien op onze jaarlijkse algemene ledenvergadering, ook hierover kunt u t.z.t. meer lezen op onze site.

Nogmaals veel succes toegewenst aanstaande zaterdag en tot ziens ergens in de zomer.

Albert Gerritsen, voorzitter.