Huldiging Annette zaterdag 20 maart

Annette

AMSTERDAM – Zoals jullie natuurlijk allemaal weten is Annette Gerritsen lid van de HCA. We willen Annette als club een huldiging geven voor de ZILVEREN medaille die ze in Vancouver heeft gehaald en voor haar titel Nederlands Kampioen Sprint.

Deze huldiging zal plaatsvinden op zaterdag 20 maart om 16.15 uur op de Jaap Edenbaan. We verwachten alle HCA-leden in hun HCA-jasje om Annette te begeleiden (en te trekken) bij haar ereronde over de baan.

Vergeet dus niet om je HCA-trainingsjas aan te trekken en je schaatsen mee te nemen. We verwachten uiteraard iedereen. En neem iedereen mee die Annette wil huldigen, familie, vrienden en kennissen.