Interclubcompetitie

HCA mag deelnemen aan de finale van de interclubcompetitie! Laughing Cool

De finale vindt plaats op zaterdagavond 4 februari van 20:40 – 23:30 uur

Dat betekent dat HCA opnieuw 22 man aan de start mag brengen. Ik roep dan ook iedereen (Junior C en ouder) op zich hiervoor bij mij in te schrijven via het bekende e-mailadres  (of anders via het e-mailformulier op deze pagina).

Wanneer meer dan 22 rijders zich inschrijven, zal ik als “clubcoach” optreden en een selectie maken.

Doe allen mee en laat zien dat er maar één échte Hardrijdersclub op deze ijsbaan actief is!

NB: De interclubcompetitie is in principe niet bedoeld voor pupillen.