NK Clubs 2023

Live stream

Door de uitstekende prestatie vorig jaar, HCA werd 10e van de 14 deelnemende clubs, doet HCA nu ook weer mee aan het officiële NK voor schaatsclubs. Het evenement wordt georganiseerd door Sicco Janmaat (voor de oudgedienden onder ons, Sicco is oud HCA-er, heeft een indrukwekkende internationale palmares op de langebaan en is al jaren Assistent Trainer bij Jumbo Visma naast Jacques Orie).

Een aantal kanjers van onze club zijn geselecteerd om mee te doen. De leiding op de 30e is in handen van onze toptrainers Danielle, Ans en Albert-Jan.

Publiek

Natuurlijk rekenen we op veel publiek! Om de kosten te dekken wordt een toegangsprijs geind voor toeschouwers. Komen jullie ook allemaal kijken?

Tijdens het evenement zal er ook een livestream te zien zijn. Zodra deze bekend is zullen we proberen om deze ook op de website te laten zien.

HCA deelnemers

De reserves rijden allemaal een 500m (zij komen dus niet voor niks).

Programma 30 september 2023

Onderstaande tijden zijn onder voorbehoud en op 30 september na de loting definitief!

• Inrijden junioren: 11.00uur – 11.15uur

• Start NK Clubs: 11.35uur
  • Start junioren: 11.40uur – 12.55uur
  • Inrijden senioren: 12.55uur – 13.05uur