NK voor Clubs komt eraan

In bijgaande video geeft Serge Yoro een enthousiast interview over het aanstaande NK-Clubs. We zijn natuurlijk oertrots dat de kanjers van onze club de eer gaan verdedigen. Een mooi initiatief van HCA-lid Sicco Janmaat, die al jaren bij het team Jumbo-Visma werkt.

Serge Yoro gaat voor HCA Hardrijders Club Amsterdam de 1000 meter rijden. De 23-jarige sprinter van het Jumbo-Visma Development Team heeft nog niet eerder meegedaan aan het NK Clubs. De Amsterdammer kijkt er enorm naar uit om op 1 oktober voor zijn vereniging in actie te komen. Hij roept zijn clubgenoten op om allemaal naar Thialf te komen om HCA te ondersteunen.