Open clubkampioensschap inline-skaten SKITS 17 september a.s.

Wil je op maandagavond 17 september liever skaten dan hardlopen (tijdens de HCA-bosloop), dan is het open clubkampioenschap Inline-Skaten van SKITS misschien iets voor jou. Dan moet je wel vandaag nog inschrijven! SKITS stuurde ons de volgende informatie: Er wordt gestart met de beginnerscategorie en daarna rijden de heren en dames apart een wedstrijd van ruim een half uur. De wedstrijd vindt plaats op het wielerparcours van A.R.C. Ulysses, Sportpark de Weeren 2 in Amsterdam-Noord.
Inschrijven kan tot en met 16 september.

18:00 tot uiterlijk 18:30: Aanmelden alle categorieën

18:45 Beginnerscategorie

19:10 Heren

19:11 Dames

Deelname is gratis. SKITS stelt zich niet aansprakelijk. Afmelden kan tot 16 september door te mailen naar wedcie@skits.nl.
Direct na de wedstrijd is de prijsuitreiking in het clubgebouw. Hier is tevens de mogelijkheid om te douchen en een hapje en drankje te nuttigen. Er kan gegeten worden voor 5 euro. Opgeven hiervoor kan tot en met 16 september door een mail te sturen naar secretaris@skits.nl.

Meer informatie en inschrijven door hier te klikken.

Voor vragen kunt u contact opnemen met wedcie@skits.nl

Tot de 17e!

Sportieve groet,