Top opbrengst Grote Clubactie

De opbrengst is door jullie inzet GOUD waard voor HCA Hardrijders Club Amsterdam! Juist nu heeft de vereniging de schouders eronder gezet en een mooi bedrag opgehaald! Hierboven zie je de digitale cheque met de opbrengst* van 2020 die wij ontvangen hebben! Een mooi moment om deze cheque online te delen met alle vrijwilligers, lotenverkopers en kopers én kans te maken op € 400,-.

Vier het succes en win €400,- voor jouw vereniging

Vijf clubs winnen € 400,-!

ZO MAKEN JULLIE KANS:
1. Download jullie digitale cheque

2. Deel deze vanuit de vereniging op Facebook, Instagram, TikTok of Twitter met #vierhetsucces

3. Doe dit voor 31 december 2020 en jullie vereniging doet mee.

De vijf winnaars worden bepaald via loting. Bekijk hier de actievoorwaarden.