Unieke prestatie

Bijzondere prestatie Wibo Elink Schuurman

Afgelopen weekend heeft ons nieuwe lid Wibo Elink Schuurman een unieke prestatie geleverd. Hij is het weekend begonnen in de sneeuwwedstrijd van de HCA waarbij hij een PR heeft neergezet op de 1500mtr. Vervolgens is hij gestart in de zondagochtendwedstrijd, waarin hij 2 x een 500 en een 1500mtr heeft gereden en in alle 3 starts weer een PR. Maar dat was nog niet genoeg. Zondagavond reed hij een 500mtr en zijn eerste 3 km. En ja hoor, wederom een PR op de 500mtr en uiteraard was zijn tijd op de 3km ook een PR. Er zijn vast niet veel mensen die dat ooit gepresteerd hebben. Ga zo door!