Beeke van Wingaarden IJSTIJD-Ambassadeur ICE Amsterdam

• Beeke van Wingaarden

• Beeke van WingaardenAMSTERDAM – Beeke van Wingaarden is door de KNSB gevraagd om IJSTIJD-Ambassadeur te worden van ICE  Amsterdam. Morgenmiddag is ze betrokken bij de officiële openingshandeling van het ijsbaantje op het Museumplein. Samen met een wethouder moet zij de openingshandeling verrichten en daarna  samen met een talent van Jong Oranje het Amsterdamse vuur aansteken. Naast een aantal officiële momenten zijn er ook vooral veel leuke activiteiten aan verbonden en mag ze o.a. naar het KNSB-Kwalificatietoernooi eind december in Thialf en krijgt ze een schaatsclinic van Sven Kramer. Uiteraard heeft ze morgen haar HCA-pak aan en zal ze ook vertellen dat ze al 6 jaar lid is van HCA.

Hieronder de officiële uit nodiging:

Beste Beeke,

GEFELICITEERD!

Jij bent IJSTIJD-Ambassadeur 2013-2014 Amsterdam Museumplein.

Fantastisch! Jij bent uitgekozen als IJSTIJD-Ambassadeur 2013 Ice*Amsterdam. De IJSTIJD! baan is open van 29 november 2013 tot 2 februari 2014, wellicht ook nog wat langer. Jij mag hier gratis schaatsen! Neem je familie en vrienden mee en kom zo vaak schaatsen als je maar wilt.

Kom op 1 december naar de KNSB.

Als IJSTIJD!-Ambassadeur ben je uitgenodigd op 1 december bij de schaatsbond KNSB (Mississippidreef 153, 3505 BB Utrecht) van 11.00 – 13.00 uur. Neem je schaatsspullen mee, want we gaan het ijs op! En je mag meedoen aan de Workshop IJSTIJD! Social. Ook ontmoet je dus de andere ambassadeurs die net zo schaatsfan als jij, super leuk dus!

Topschaatsers in actie

Verder word je samen met je vader, moeder, broer en/of zus uitgenodigd voor het KNSB Kwalificatietoernooi van 26 t/m 30 december in Thialf, Heerenveen. Je krijgt van de KNSB tickets om de topschaatsers in actie te zien, hoe cool is dat?!

Clinic van Sven Kramer

Jij mag meedoen aan de schaatsclinic van niemand minder dan Sven Kramer. Hoe cool is dat? De informatie hierover ontvang je op een later moment.

Wat vragen we van jou

Het is de bedoeling dat er zo veel mogelijk mensen komen schaatsen op jouw IJSTIJD! Baan. Wij zullen een aantal dingen doen om ervoor te zorgen dat dit gebeurt. We zorgen bijvoorbeeld voor aandacht in kranten en zetten berichten op twitter. Het is de bedoeling dat jij ons gaat helpen. Op 1 december gaan we daar samen ideeën voor bedenken met alle ambassadeurs.

Op de volgende pagina vind je ook een berichtje voor je ouders. En wil je jouw ‘profiel’ naar ons mailen?  Een van je ouders kan er vast even bij helpen!

We hopen dat je een leuke IJSTIJD! hebt en tot snel!

Met sportieve groet,

Jacqueline Stokman, bereikbaar op 06 51 51 35 57

Marketing | Stichting Ice*Amsterdam

Kijk ook op: www.IceAmsterdam.nl en like ons op facebook, dan houden we je