HCA avond zondag en wedstrijd Leeuwarden

Leeuwarden 28 jan 2023 - geef je op

Dat was jammer zondagavond, maar ik denk, zeker nu achteraf, dat we de juiste beslissing hebben genomen, het is helaas niet anders. We hadden zaterdagavond “geruild” met het G schaatsen op zondag, op zich prima maar het pakte nu, qua weer, verkeerd uit, helaas.

We willen het goedmaken met, zoals u al weet, op 28 januari een uitje naar Leeuwarden. Ik vind het wel zaak dat we even van te voren peilen wie van deze mogelijkheid gebruik wil maken. Het is best prijzig wat niet erg is maar we willen wel de tijd goed en gezellig besteden.

Wilt u aan wedstrijdsecretariaat@sv-hca.nl doorgeven of u van de gelegenheid gebruik wilt maken om in Leeuwarden te rijden. Er zijn al veel leden die afgelopen tijd individueel van de mogelijkheden in Leeuwarden gebruik hebben gemaakt, maar wij willen graag een keer met de club gezamenlijk in Leeuwarden rijden.

Een HCA avond in Leeuwarden dus.

Wij ontvangen graag uiterlijk 5 januari een reactie zodat we kunnen beoordelen of we die kant op moeten gaan.  U mag aangeven welke afstanden u zou willen rijden, we gaan na de aanmeldingen kijken hoe dat “past” in het tijdschema.

Als u wilt helpen bij de jury mag u zich ook melden.

Met vriendelijke groeten,
Albert Gerritsen en Danielle Leijen

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.