Kees Hooft en Simon Salomé in finale Andantion-Estadiumbokaal

medaille Andantino-Estadium

medaille Andantino-EstadiumOp zondagavond 27 januari, de eerste echte dooidag, was op de Jaap Edenbaan de finale om de Andantino/Estadium-bokaal. De naamgevers / sponsoren van deze wedstrijdcyclus zijn makelaars / adviseurs in onroerend goed. Vanaf begin november waren er op vijf zondagavonden wedstrijden waar iedereen op in kon schrijven; je kon dan punten halen voor de finale.

In totaal schreven 80 heren en 38 vrouwen zich in voor de diverse wedstrijden. Van HCA waren er maar acht heren en slechts twee vrouwen die meededen.

Voor de finale wisten vier HCA’ers zich te plaatsen; helaas verscheen maar de helft aan de start met als resultaat een 4e plaats voor Kees Hooft en een 12e plaats voor Simon Salomé. Alle categorieën stonden samen in de uitslag: zie hier. Voor de eerste drie waren er bekers; alle deelnemers kregen een medaille (zie foto). De zes zondagavonden waren meestal goed bezet en georganiseerd. Volgend jaar graag wat meer HCA’ers.