Clinic Marathon voor de jeugd op 28 februari a.s. Jaap Edenbaan

Op zaterdag 28 februari is er de landelijke finale van de KPN Marathon Cup. Hieraan voorafgaande wordt er een clinic gehouden voor de jeugd door ervaren marathonrijders, trainers en oud-kampioenen van de Jaap Edenbaan. Hans Pieterse, Yoeri Lissenberg, Frits Schalij, Dirk Zuidert en Ron Water hebben hun medewerking al toegezegd; zij trainen op dit moment de marathontoppers uit Amsterdam en omgeving. De deelname is beperkt dus snel inschrijven is geboden. Klik hier

Voor overige knsb-info zie hieronder:

De KPN Junior Schaatsclub komt ook deze winter weer naar je toe!

Dit jaar zal de KJSC clinics gaan geven in meerdere disciplines zoals langebaan, shorttrack en marathon. Tijdens deze clinics kun jij les krijgen van een topper binnen zijn/haar discipline.

Op 28 februari 2015 zal er een marathon clinic worden gegeven in Amsterdam. Dit zal plaatsvinden een aantal uur voordat de echte toppers hun marathon zullen rijden op de IJsbaan in Amsterdam.

Lijk het jou leuk om mee te doen en de kneepjes van het vak te leren van een echte topper? Schrijf je dan nu kosteloos in voor deze clinic en dan zie we jou op 28 februari!