Drukke tijden HCA-marathontoppers!

Deze week kunnen de HCA’ers die landelijk marathon rijden zich maar liefst inschrijven voor twee nationale kampioenschappen.

Op donderdag 23 november vindt het NK-Marathon op natuurijs plaats op de Belterwiede bij Wanneperveen. Gerechtigd om daar te rijden zijn Yoeri Lissenberg, Jouke Hoogeveen (Topdivisie Heren) en Femke Roemer (Topdivisie Dames). Daarnaast kunnen ook de eerste 30 rijders van de ranglijst van de Eerste Divisie Heren starten bij de wedstrijd van de Topdivisie. Daarom mag ook Luis Veen starten en misschien Yoeri Takken (in de plaats van een Belg uit de top 30 van de Eerste Divisie). Voor de gewestelijke masters is er een aparte wedstrijd, dus misschien doen ook daaraan HCA-leden mee.

Op  zondag 26 november is het NK Marathon op kunstijs in Utrecht. Daar kunnen alle HCA’ers die landelijk rijden, meedoen. Dat betekent dat niet alleen de bovengenoemde schaatsers mee kunnen doen, maar bij de wedstrijd Eerste Divisie ook Greg Nieuwenhuis, Roy Polmans en Tonny van Vliet.

Wij wensen de dame en heren mooie wedstrijden. Als je mee hebt gedaan, stuur ons dan een kort verslagje, het liefst met een foto erbij.