GK Jeugd Marathon pupillen / junioren in Hoorn 22-12-13

Onderstaande info gaat over het Gewestelijk Kampioenschap Jeugd Marathon voor pupillen en junioren in Hoorn. Iedereen met een licentie KNSB en daarop een marathon-oormerk MA kan inschrijven bij mij onder vermelding van AM wedstrijdnummer, Naam, Categorie en Transpondernummer. Opgave vóór 12 december via h.veen@upcmail.nl of marathon@baancommissieamsterdam.nl Nog vragen? Dan ook mailen.

Hallo rijders en rijders, Hier enige informatie over het Gewestelijk Kampioenschap Jeugd Marathon op 22-12-2013 in Hoorn op ijsbaan de Westfries.

1          Kom op tijd.

2          Melden bij de inschrijving (inschrijving is open vanaf 16.30 uur) en bij inlevering van je licentiepasje ontvang je een beennummer voor de wedstrijd.

3          Start 1e wedstrijd om 17.30 uur

Wedstrijd volgorde:

MPB – JPB

MPA – JPA

MJC – JJC

MJB – JJB

MJA – JJA

4           Als je in het bezit bent van een transponder, neem deze dan mee en geef het nummer door bij de inschrijving.

5           Handschoenen verplicht.

Op onderstaande de link staat meer informatie https://www.knsb-regio-west.nl/kal1314.htm