HCA’ers deden het goed in de competitie Jeugdmarathon 2016-2017

Op zondagmorgen 12 maart jl. hadden de HCA’ers die meededen aan de Jeugdcompetitie Marathon hun laatste wedstrijd van het seizoen 2016-2017. 19 pupillen en C-junioren van HCA namen aan deze competitie deel en zes van hen eindigden bij de 1e vijf van hun categorie.

Bij de C-junioren Meisjes won Femke de Boer en werden Daan Louwerse en en Robin de Smit respectievelijk 3e en 4e. Meisjespupil Mimi van Hall werd 3e bij de pupillen A/B/C/D. Bij de Jongenspupillen werd Jorrit Wynia 2e, Melle Jongsma 3e en Simon de Smit 5e.

Totaal Klassement Jeugdmarathon 2016-2017