Jouke Hoogeveen wint finale KPN Natuurijs Grand Prix in Zweden

Hoogeveen_wint_GP_Natuurijs2012

Hoogeveen_wint_GP_Natuurijs2012Jouke Hoogeveen (DHW-Powerplay) heeft op een geweldige wijze zijn marathonseizoen op natuurijs afgesloten. Hij won met overmacht de laatste wedstrijd van de KPN Natuurijs Grandprix op 18 februari in het Zweedse Falun. In de laatste 30 km van de 150 km ging hij er alleen vandoor. Jan Maarten Heideman kwam met ruim 1 minuut achterstand als 2e over de finish en Karlo Timmerman eindigde als 3e. Jouke won ook het Grand Prix-klassement over drie wedstrijden. Jouke, proficiat! Zie voor foto’s: https://www.flickr.com/photos/schaatsen_nl/6897170031.

Heel leuk video-verslag zie bij: Video.