Nico Waterman Trofee 18 november a.s.

Zondagavond 18 november om 20.30 uur gaat de Nico Waterman Trofee weer van start. De Nico Waterman Trofee is een jaarlijkse wedstrijd waarin koppels drie soortren wedstrijden verrijden. De avond begint met een afvalwedstrijd waarin elk duo een deelnemer heeft, gevolgd door verschillende puntenkoersen waarin de andere helft van het duo in actie komt. De beste teams komen daarna in een finale met een koppelkoers in actie waarin de winnaar wordt bepaald.

Deze wedstrijd staat open voor rijders met een trainingsabonnement op Amsterdam en rijders die toegang hebben tot het het gewestelijk trainingsuur op woensdag omdat ze lid zijn van een baan of gewestelijke selectie. Langebaners worden van harte uitgenodigd mee te doen aan deze marathondisciplines.

Inschrijven per e-mail naar h.veen@upcmail.nl

Bij inschrijving vermelden met welk koppelnummer je wilt rijden. Beide rijders moeten hetzelfde nummer hebben, dus het is handig in te schrijven als er twee pakken zijn met hetzelfde nummer. Indien dit niet het geval is kun je twee verschillende nummers opgeven; dan kennen wij 1 nummer toe en kan de andere rijder hetzelfde nummer ophalen in de jurytoren.