NK Marathon Eerste Divisie en Masters, Heerenveen 28 december

Bij het NK Marathon voor de Eerste Divisie eindigde Luis Veen op een verdienstelijke 12e plaats. De wedstrijd was heel raar, want in de finale werd het rondenbord twee maal teruggezet naar 10 ronden. Oorzaak waren tot twee maal toe valpartijen in de voorlaatste ronde, waarna de neutralisatie gevolgd werd door nog 10 ronden te rijden. Yoeri Takken werd 19e, Tonny van Vliet werd 42e.
Bram Biesterveld was bij de Masters de enige HCA-er in het veld, hij eindigde als 25e.
Schaatspeloton.nl voor alle uitslagen en foto’s.