Zomertraining en meer

HCA-leden, De zomertraining gaat weer beginnen en wel op maandag 11 mei vanaf 19.00 uur in het Amsterdamse Bos. Verzamelen bij de kleedkamers aan de kop van de Bosbaan. Iedereen van pupil tot master is welkom. Ouders van pupillen mogen meedoen met de seniorengroep. Het skeeleren in Baambrugge op de dinsdagen is ook begonnen. Ook voor ALLE HCA-leden.

Opzeggen
Als je het komend seizoen niet meer bij de HCA wilt schaatsen, moet je voor 1 juni je lidmaatschap opzeggen door een mailtje te sturen naar BartPostma@planet.nl.

Licentie komend seizoen
De HCA-leden die afgelopen seizoen een KNSB-licentie hadden voor het rijden van wedstrijden, hebben van de KNSB een mail ontvangen over het nieuwe licentiestelsel. De grootste verandering is dat de licentie niet meer door de HCA wordt aangevraagd, maar dat jullie dat zelf moeten doen rechtstreeks bij de KNSB. Ik kom hier later nog wel uitgebreid op terug, zodra er meer informatie beschikbaar is over de voorwaarden voor het rijden van wedstrijden op de Jaap Edenbaan.