Astrid Janssen kampioen van Amsterdam 2014

Masters C D E F 1 Astrid Jansen 2 Marja Roos 3 Anky Faber DSC 6680
Astrid Jansen (midden)

Masters C D E F 1 Astrid Jansen 2 Marja Roos 3 Anky Faber DSC 6680Ook op 22 maart, maar dan ’s avonds, vond het Kampioenschap van Amsterdam voor junioren, (neo-)senioren en masters plaats. HCA was niet bij alle categorieën vertegenwoordigd. De HCA’ers die meededen reden goed; sommige gebruikten deze laatste wedstrijd van het seizoen om hun PR aan te scherpen. Astrid Janssen (D50) werd kampioen van Amsterdam bij de masters C/D/E/F/G. Gefeliciteerd!

In de top van de diverse klassementen eindigden ook: junior B Myrte Sandu (2e), senior Suzanne Mulder (2e), senior Job Bohnen (3e), de masters A/B Kees Hooft (H40 – 2e) en Ruud Bouwmeester (H45 – 3e), en master C/D/E/F/G Simon Salomé (H55 – 3e). Allemaal Proficiat! De foto’s van Ans Gerritsen staan bij Foto-albums.