Finale Loon Salarissoftware Pupillen competitie zondag 13 februari

Kristie_van_Leest

Kristie_van_LeestOnder de uitgenodigde Pupillen voor de finalewedstrijden op zondagochtend 13 februari op de Jaap Edenbaan zijn een groot aantal Pupillen van HCA. Voor de grote finale zijn Myrte Sandu, Kristie van Leest, Tara Yoro, Hanno Dahmen, Laurens van der Post en Jochem van Lith uitgenodigd. Zij rijden een 500 en een 1000 meter. Kristie van Leest (foto) moet nu maar eens niet de pechvogel zijn! Anna van den Bos en Rutger Vries rijden de kleine finale, met twee maal een 500 meter.