Gelijkspel maar toch verloren …

De HCA-ploeg interclub Ter Aar

De HCA-ploeg interclub Ter AarHAARLEM – De HCA was zaterdag 8 november uitgenodigd voor een interclubwedstrijd in Haarlem. Wij als vereniging waren daar met een volledig team aanwezig om deze wedstrijd te gaan winnen (dit is ook bijna gelukt).

De gehele wedstrijd hadden wij meer punten dan de rest. Bij de afsluitende ploegenachtervolging werd het pas echt spannend: we lagen nog maar 1 punt voor op onze directe tegenstander STG Ter Aar. Tijdens deze laatste en spannende race ontliepen we elkaar niets, soms een meter voor en soms er achter. Het bleef spannend tot op de finish. Met een verschil van 1.01 seconden werd de rit verloren. Met een gelijk aantal punten waren het de reglementen die de beslissing maakten. Ter Aar had meer 1e plaatsen behaald en daardoor de winnaar. Jammer voor ons, maar STG Ter Aar: van harte gefeliciteerd en nog bedankt voor de uitnodiging en hopelijk tot volgend jaar voor de revanche.

De leden van HCA die aanwezig waren: Willemijn v.d Vlugt, Serge Yoro, Myrte Sandu, Jelle de Boer, Titus de Haas, Danielle Douma, Leon Westenberg, Iris Gimpel, Ruud Bouwmeester en Ingmar Ris.
Begeleider: Willem Heikoop

Klik hier voor de foto’s van STG Ter Aar.