HCA-interclub Willem Augustin Bokaal 24-1-15

HCA-interclub 24-1-15

HCA-interclub 24-1-15De HCA-interclub om de Willem Agustin Bokaal werd afgelopen zaterdag 24 januari weer verreden. Er waren totaal 12 clubs aanwezig en de weersomstandigheden waren ons (zeer) gunstig gezind. Het was de Lekstreek die met onze wisselbeker naar huis ging evenals vorig jaar. HCA eindigde zelf op een verdienstelijke 5e plaats.

Er waren helaas een aantal clubs ‘gehandicapt’, omdat rijders er niet waren; dat is natuurlijk heel jammer, want niet rijden is geen punten. Het is niet alleen voor de club jammer, maar ook voor onze organisatie.

Ik wil toch vooral alle vrijwilligers bedanken, die er steeds weer voor zorgen dat we deze interclub, maar ook alle andere HCA-wedstrijden steeds weer zo goed kunnen verrijden, want zonder deze mensen is er geen wedstrijd.

Allemaal weer bedankt namens rijders en bestuur,

Albert Gerritsen

Willem Augustin2015 uitslag 001