HCA Speedsuit

elfin_speedsuit_Erik_Spronk

elfin_speedsuit_Erik_SpronkDe schaatstoppers rijden er al jaren mee: een speedsuit. Dit is een wedstrijdpak dat vaak gemaakt is van steviger soorten materiaal dan katoen, zoals rubber. Het helpt je om de schaatshouding makkelijker aan te nemen en vast te houden.

Deze pakken zijn doorgaans heel erg duur (rond de 600 euro), een bovendien erg lastig verkrijgbaar. HCA biedt haar leden nu kans zich verder te ontplooien: voor 289 euro kan een echt Elfin-speedsuit aangeschaft worden!

Het nevenstaande ontwerp is een concept, dat geleverd kan worden indien er meer dan 25 bestellingen worden gedaan. Zijn er minder dan 25 bestellingen, dan kunnen de rubberen stukken rondom de heup niet in blauw worden geleverd en zal er een nieuw ontwerp gemaakt.

Kosten zijn als gezegd 289 euro, maar kunnen iets dalen wanneer er meer dan 25 bestellingen komen.

Elk pak wordt op maat gemaakt, en heeft daardoor een perfecte pasvorm. Voor degene die dat willen kan een voorbeeldpak worden bekeken op dinsdagavonden.

Daar het een custom made pak is, is het ook mogelijk om (gratis) teksten van bijvoorbeeld sponsoren op het pak te laten zetten.

Wanneer je belangstelling hebt, stuur dan een mailtje naar Erik Spronk, maar wees snel, want de bestellingen gaan aan het eind van de maand de deur uit; als het goed is zijn de pakken dan vóór het einde van het seizoen binnen.