Junior B Anna van den Bos Nederlands Kampioen 3 km!

anna van den bos nk 3 12 16

anna van den bos nk 3 12 16Anna van den Bos is gisteren bij de NK Afstanden op de ijsbaan Twente in Enschede Nederlands Kampioen op de 3000m geworden. Dat deed ze in een baanrecord, een persoonlijk record en een clubrecord van 4.22.65. Met deze tijd haalde ze maar liefst 6 seconden af van haar eigen clubrecord dat ze op 5 november jl. reed in Heerenveen (4.28.27).

Proficiat Anna!

Klik hier voor een mooi verslag op Schaatsen.nl en hier voor de uitslag. Op You Tube kun je de rit van Anna (4.06 uur en het interview na afloop (4.50 uur) volgen. Klik hier voor het filmpje.