Korte impressie 2e wedstrijd HCA-jubileumcompetitie 3 nov. jl.

voorbereiding in de kleedkamer
Afgelopen zaterdag was alweer de tweede HCA-avond om de jubileumbokaal. Zo’n 65 deelnemers verschenen aan de start voor de diverse sprintafstanden plus de 1500 m. De jeugd was wederom goed vertegenwoordigd en reed meerdere persoonlijke records. Gelukkig werd er ook gestart door 12 masters die zich vooraf in de kleedkamer gezamenlijk voorbereidden.

Het was een mooie avond met felle ‘pikstarts’ (citaat M Smeets Calgary ’88) op het randje van vals! De enige schaduw over de avond was de zakkenroller die de kleedkamers onveilig dreigde te maken.
De volgende strijd om de jubileumbokaal is op zaterdag 1 december a.s. De inschrijfkalender hiervoor gaat op 19 nov. open. Doe mee!