Ook Hanno Dahmen plaatst zich rechtsreeks voor NK’s

Tijdens de regioselectiewedstrijden voor junioren B in Den Haag heeft ook Hanno Dahmen zich rechtstreeks geplaatst voor de combinatiewedstrijd NK Allround en NK Afstanden voor Junioren B die op 7 februari in Tilburg wordt gehouden. Ondanks een val op de 500m plaatste Hanno Dahmen zich als 1e rechtstreeks. De 1500m was de sleutelafstand en daarop werd Hanno 1e in een PR van 1.58.14. Junioren B Jelle de Boer en Myrte Sandu hebben misschien nog een kans om zich te plaatsen voor de NK Afstanden. Daarvoor moeten ze deelnemen aan de landelijke selectiewedstrijd die 25 en 26 januari a.s. in Hoorn wordt gehouden. Jelle doet daar mee aan de 1500m en is op de 500 en 1000m reserve. Myrthe is op de 500 en 1500m reserve. Succes allemaal!