Regioselectiewedstrijden voor NK Junioren

In het weekeinde van 7 en 8 januari werden op diverse ijsbanen in de Regio Zuidwest selectiewedstrijden gehouden om rechtstreekse plaatsing voor het NK Junioren Allround (3 t/m 5 februari, Alkmaar) in de wacht te slepen of via plaatsing voor de landelijke selectiewedstrijd nog een poging te kunnen wagen voor deelname. Spannende wedstrijden voor Myrte Sandu, Hanno Dahmen, Frerik Scheffer en Floris van Lith!
Myrte Sandu werd zaterdag in Haarlem en zondag in Den Haag verwacht bij de wedstrijden voor de Meisjes Junioren C. Myrte werd 18e.
Zaterdag in Eindhoven en zondag in Den Haag mochten Frerik Scheffer en Floris van Lith proberen deelname bij de Jongens Junioren B af te dwingen. Frerik stond na drie afstanden op een mooie 6e plaats. Voor Floris was een 33e plaats weggelegd.
Hanno Dahmen hoefde alleen zondag naar Den Haag om bij de Jongens Junioren C zijn afstanden te rijden. Hij moest genoegen nemen met de 27e plaats.
Hier alle uitslagen.