Twee clubrecords Frerik Scheffer

frerik SchefferNeo-Senior Frerik Scheffer is het nieuwe jaar goed begonnen door twee nieuwe clubrecords te rijden. Bij de Nieuwjaarswedstrijden in Erfurth op 4 januari jl. reed hij op de 1000m het oude record van Albert-Jan Gerritsen uit 2007 uit de boeken. De nieuwe tijd is 1.13.26. Op 10 januari reed Frerik tijdens trainingswedstrijden van de Merkenteams in Heerenveen op de 500m het oude record van Henk-Paul Mühren uit 2006 uit de boeken. Zijn tijd van 37.04 komt heel dicht in de buurt van het absolute clubrecord op deze afstand. Proficiat Frerik.