Einde seizoen nadert

Logo HCAnieuwsbrief transparant

Beste leden,

Zoals altijd nadert rond eind februari het seizoen met rasse schreden. Er zijn een aantal vragen binnengekomen gehad over wanneer nu precies?

Langebaan

Zaterdag 11 maart zijn de clubkampioenschappen van de HCA op onze Jaap Edenbaan schrijf u daar vooral voor in, het is altijd een gezellig samenzijn en mooie prijzen.

De week later op 18 maart zijn voor de junioren C en pupillen A nog de Kampioenschappen van Amsterdam in de avond en in de ochtend zijn deze  kampioenschappen voor de pupillen B C D E
Kijk hiervoor ook even op inschrijven.schaatsen.nl

Marathon

Eveneens te vinden op schaatsen.nl  de MARATHON:

Er zijn ook nog de diverse marathon wedstrijden voor de marathoncompetitie de HCA staat er goed voor maar wordt op de hielen gezeten laten we proberen die 1e plaats vast te houden, succes allemaal en bedankt !!!!
Het marathon Kampioenschap van Amsterdam mag u natuurlijk ook niet missen. Woensdag 15 maart !! vanaf 20.00 uur

Er zijn ook nog wedstrijden voor onze Jeugdschaatsers!

Trainingen

De week na 11 maart zijn er dus ook nog voor de diverse verenigingen de clubkampioenschappen die week zijn de KNSB uren dus niet beschikbaar voor trainingen.
De recreatie uren gaan in die week nog wel gewoon door dus voor ons als HCA de donderdag.

Voor de diverse resultaten van onze hca-ers op o.a. kampioenschappen die er de afgelopen tijd zijn gehouden, zie onze website: www.sv-hca.nl of de site van de BGA : bga.amsterdam.

Heel veel plezier nog met de wedstrijden en trainingen en ergens begin mei na de vakantie beginnen de zomertrainingen weer, uiteraard hoort u daar tegen die tijd meer over.

met vriendelijke groeten
Albert Gerritsen
namens het bestuur en wedstrijdsecretariaat,

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.