111-ronden: vandaag is de dag!

Schrijf je nog snel in, want iedereen doet toch mee vanavond (11-11-2022, Sint Maarten) met de 111-ronden toertocht op de Jaap Edenbaan? Deze kans wil je niet laten liggen! 111-ronden op je eigen baan, minder mag ook, het is een toertocht, als je denkt tot 40 rondjes te komen, ook goed!

De start is om 23:11, maar wees op tijd op de ijsbaan, want het wordt druk. De inschrijvingsbevestiging is rechts in de Jaap Edenhal. Vanaf 21:00 kun je daar langs komen. Niet HCA leden betalen €5, voor HCA leden is het gratis!

Klik op onderstaande knop om je nog in te schrijven. De inschrijving sluit om 19:00 vanavond.