BEDANKT DIRK ZUIDERT sr.

Beschilderde doorloper Dirk sr

Uw voorzitter werd dinsdags na het jubileumfeest aangenaam verrast door Dirk Zuidert sr. die een paar houten schaatsen prachtig met de hand heeft beschilderd. Een cadeau voor de voorzitter van een vereniging die afscheid neemt of een jubileum viert. De zaterdag van het feest had hij ze echter nog net niet af. Dirk heeft er zo al velen gemaakt heb ik begrepen. Dirk, ik ben hier erg blij mee en ze krijgen een ereplaats tussen de vele andere schaatstrofeeën die ons huis sieren.

Albert Gerritsen
voorzitter HCA