Henk Veen hoofdrol Marathon om Gouden Paasei HGI

Dat Henk Veen niet alleen een marathonexpert is, maar ook een groot toneelspeler, is dit weekend wel gebleken in verband met de organisatie van de Marathon om het Gouden Ei van HGI met start om 00.00 uur op 1 april. Tja, door die datum hadden we natuurlijk gewaarschuwd moeten zijn, maar de e-mails die Henk de wereld in liet gaan, waren zo overtuigend dat menigeen erin getuind is. Lees zijn verslag over de marathon en kijk vooral naar de video waarin Henk optreedt als hoofdscheidsrechter. Geweldig!

Verslag per mail van Henk op 1 april 2013:

Onder grote belangstelling is vanmorgen vroeg 1 april om 00.00 uur de HGI paasmarathon verreden. Voor een paar sfeerbeelden: zie de link naar de video en de website van HGI www.hardgaatie.nl
Gezien het aantal deelnemers is op het laatste moment besloten ook niet licentiehouders toe te laten tot de wedstrijd en daar ook een gouden ei uit te reiken. Winnaar bij de licentiehouders werd Herco Huurnink en bij de niet-licentiehouders werd Marcel, ex-duosportcursist en nu op zoek naar een vereniging, de winnaar; hij werd door zijn trainingsmaatjes Maarten de Vries en Marc Klusman van Hogerop van harte geattendeerd op deze wedstrijd.
Helaas konden de geplande kortebaanwedstrijden voor de jeugd deze morgen geen doorgang vinden.
Voor de liefhebbers wellicht staat er dinsdagmorgen in de Volkskrant een verslagje en een foto van de prijsuitreiking.

Hulde aan de organisator en bedenker Jan Paul Drost en de andere leden van HGI die dit evenement hebben mogelijk gemaakt.
En ook bedankt voor jullie reacties: meer dan 200 op dit initiatief. Valt er toch nog wat te lachen in deze crisistijd.