111 ronden komt er nog niet aan op 12 november

ZIE LATER BERICHT OP DEZE SITE IVM UITSTELLING

Onze beruchte seizoensklassieker komt er weer aan. Dit jaar wat vroeger dan normaal, maar dat heeft alles te maken met de beschikbaarheid van de baan. Bij de “111-ronden” probeer je 111 ronden te voltooien, maar dat is absoluut geen must, je bepaalt zelf hoever je komt! Een mooie kans om eens te kijken hoeveel rondjes je kunt rijden. Alleen van de koplopers worden de ronden door de jury bijgehouden, de rest doet dat zelf.

De inschrijving is gratis voor HCA-leden, voor niet-leden is deze €5. Iedereen dient zich via het inschrijfformulier in te schrijven en zich op de 12 vooraf te melden. Voor niet-leden vindt daar ook de betaling plaats. De definitieve locatie voor de melding wordt later bekend gemaakt, omdat deze mede afhangt van de Corona maatregelen van de locatie.

De prestatietocht begint op 12 november om 23:11. De inschrijving kan via onderstaande knop of de link aan de rechterkant van de website. Schrijf je bijtijds in, want vol is vol.