111 ronden uitgesteld!

Beste leden en deelnemers aan de 111 ronden,

Afgelopen week heeft er overleg plaatsgevonden met de directie van de Jaap Edenbaan. Het organiseren van de 111 ronden zou kunnen maar de horeca gaat helaas niet open.

De 111 ronden is een gezellig schaatsfestijn met een leuk gezellig einde in de JAAP. Voor de een is het einde al na 25 ronden en voor de andere is dat pas na 111 ronden. Het is gebruikelijk daarna in de JAAP de herinneringsmedaille op te halen en nog wat te drinken. Helaas is dat nu niet mogelijk, dit gevoegd bij het feit dat ook de ontvangst lastiger
is maakt dat wij besloten hebben de 111 ronden uit te stellen.

We krijgen van de directie alle medewerking om het evenement later alsnog te organiseren, dan niet op de 11e van de 11e maar wel 111 ronden en dat is belangrijker. Wachten tot een later tijdstip, met afgelasten, is niet zinvol mede gezien de organisatie planning binnen de HCA en de agenda van de Jaap Eden baan maar vooral ook gezien de oplopende corona besmettingen die het maken dat versoepelingen en een beschikbare JAAP steeds verder weg raken.

\Wij vinden dat zeer spijtig maar het is niet anders, houd de HCA site in de gaten. We zullen een eventuele andere datum zo snel mogelijk bekend maken.

Albert Gerritsen
voorzitter HCA
Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.